Click here for Myspace Layouts

25 January 2013

sweet moment's with farizan :)

holla holla :)
assalamualaikum :D
haa .
sudah lama kan tak buad entry baru ?
yaa ! maklumlahh, kesibukan sedikit .
ha !
sweet moment ?
ape yang sweet sangat ?
sweet lahh sebab dapat berkawan semula dengan kawan kawan aku dari form1 dulu .
but sedih bila bekas roommate aku masa form1 nak pindah .
bekas KB aku masa form1 pun nak pindah .
KB aku syafiqah nordin .
roommate merangkap kawan sekatil aku,
Nur Farizan bt Mohd Khidzir *maaf,aku lupa nama ayah kau*
hm, sejak aku naik form4, aku dah mula kawan dengan semua . mana taknya, kawan yang rapat dengan aku semuanya dah pindah .
hm .
bila sebut pasal ejan , teringat masa aku dengan dia time form1 dulu .
teringat semua telatah dia .
dia seorang yang baik, comel, and macam macam laa .
yang penting aku selesa berkawan dengan dia .
hm,
aku ade laa simpan kenangan dengan dia sebelum dia pindah .
mehh usya sikit .
 
wahh ! tingginya aku !
haha !
dah macam kakak dengan adik pulak ~
korang tahu ? member membr aku semua kata aku macam mak orang !
erk ? Double No !
muda lagi okayy .
kahwin pun belum , tapi dah di taken :)
maybe disebabkan muka aku yang dah matang tuhh kott *katekawanaku*
haha !
laka-laka laa korang niehh ~
haa .
ade lagi satu .
pic nie membuatkan aku jealous okayy ! jealous !
kejap !
    looks ! 
that was ejan with ebal !
sweet jehh mereka .
jealous niehh !
haha !
tape , time kite dah berlalu kan salam kan ?
biarlahh .
okayy .
        dah lama tak rasa moment macam nie .
dapat kumpul ramai ramai .
dengan kawan kawan yang gila gila .
hm.
cukuplaa nie .
dah takde idea lahh .
     menung tunggu bila masa nak balik rumah .
muka lepas sembang sama budak gemok ! 
kbye :) 

No comments:

Post a Comment