Click here for Myspace Layouts

11 January 2013

nothing to display ~

heyy there ! yess ! you there ! tutup laa mulut tu kalau ye pun ~
haha !
aku try nak buad lawak tapi aku tahu tak menjadi ~
assalamualaikum ;)

harus ku akui
sampai detik ini
tak akan ku lupa
kisah cinta kita
abadi untukmu
kan ku ukir indah namamu :)

haha ! mem'feeling' kejap ~
dahh.. enough ~
hm..
eh ?
nak cerite sikit lahh ~
harini, sekolah aku ade buat merentas desa ..
haa .. awal kan ? aku tahu sekolah korang belum lagi kan ?
maklumlahh, sekolah paling semangat..
haa .. macam biase laa kan . setiap kali merentas desa aku tak lari dan takkan lari .
kenapa ?
sebab daripade aku tanggung sakit baik aku berjalan jee.. pusing kampung, amek angin ~ tengok pemandangan kampung sambil jalan kaki.. selame nie tengok sekali lalu je kan .
      hm, nak stay dekat sekolah je, but cikgu kata kena ada surat doktor..
memang rajin laa an nak jumpe doktor laa bagai .
okayy2 ~
sambung .
jalan punye jalan punye jalan, stengah jam kemudian sampai laa seolah balik .
then, sume duduk dalam dewan while nak tunggu cikgucikgu semua kire markah..  
sementare tu, dalam dewan kecohh gilaa .
kesian BILAL kena pulau ~
memang kecoh gilaa ahh .
main boo sane sini .
jeritjerit laa bagai .
yang lelaki form5 nye, sume gather dekat depan dewan except bilal..
dorang masingmasing pegang bendera firqah then masuk ikut pintu dekat tantas tu, then dorang tayang2 laa bendera tu dekat budak bilal perempuan ~
bising ! kecoh gila dewan masa tuhh .
then, mule laa sesi penyampaian hadiahh .
tahu tak, BILAL yang dorang boo, dorang pulaukan, lastlast jadi juara pulak..
atoyaiii ~
bilal - juara
abu dzar - naib juara
muaz - ketiga
hamzah - keempat 
firqah aku weyy ! last sekali tuu . * mukabangga *
hm.. tu pasal merentas desa..
nak share lagi nie..
masuk nie dah tiga kali aku pindahpindah kelas !
macam haram ~
penat tahu tak pindah sane sini..
lastlast, kelas aku sebelah 5 dakwah !
memang tak lahh kan !
asalnye, kelas tu kelas 5 hidayah, but disebabkan *budak takde kaki* tu 5 hidayah kena pindah kelas bawah..
sume budak 5 hidayah tak puas hati dengan dye.. termasuk kitorang 4 hidayah nie..
heyy kakak and abang 5hidayah, kami tak salah okayy ! kami bukan tak lawan apa yang ustazah tu cakap, kami dah protes, tapi kena marah balik,so terpaksa laa ikut cakap ustazah tu . ingat kami nie hadap sangat e nak duduk dekat blog form5 tu ? 
boleh jalan laa !
tak pasal pasal kami yang korang nak marah kenapa ?
pergi laa maki hamun ustazah tu . dia yang bagi arahan .
kami nie insan yang lemah, tak berani nak melawan lebihlebih .
                kang kami jugak yang kena .
so, harap kakak and abang faham okayy .
bila dah duduk kelas tu,
mulaa lahh aku terfikir pasal someone nie..
you already know right ?
hm,
kalaulaa die tak pindah, maybe sekarang kelas kite sebelah sebelah..
firqah kite same, kelab kite same .
dah ! angau kejap .
haha.
okay ! blank kejap otaknye ~
arghhh ! tension ! tension !
haha !
lapar weyy !
jom makan :)
bye :D             
     

No comments:

Post a Comment