Click here for Myspace Layouts

20 January 2013

hapy + sad :(

eh ! hye :) 
assalamualaikum :D
haa . jawab . jawab .
okehh .
this entry nak cerita ape jadi today .
hm . harini tertunai lahh janji aku dekat Hanis Shazana :)
jyeahh . penatt seyh bawak dye jenjalan , btw aku happy dapat keluar dengan dye . spend time sama sama . dah lama tak macam tuhh .
haha .
dye mengaku aku nie kakak angkat dye !
ohh God !
aku salah dengar ke ?
takkan laa pulak kan ?
 tapi tulahh hakikatnye .
alhamdulillah laa kalau dye dah dapat terima aku .
tahu kan kenapa dye mengaku aku akak angkat dye ?
yang taktahu, mehh aku bagitahu .
sebab , aku kan kekasih hati pengarang jantung salam .
*cehhcehh . perasan kejap*
almaklumlahh , salam kan abang angkat dye tersayang .
hehe :)
hari yang seronok laa .
dapat laa memanje dengan dye kejap .
  haha !
serious sakit gila bila kena cepuk dengan anis .
badan je kecik, bile pukul orang, perghh . tak lebam tak sahh ~
seronok aku asyik kenakan dia je harini .
hm, adelaa share share cerita sikit dengan dia .
okayyy . bab happy dah habis .
now masuk bab sedih pulak .
tahu ?
kenapa aku sedih ?
sebab .
sebab .
sebab harini salam langsung tak text aku .
ade text dengan dye tengah hari tadi, tu pun kejap je .
then sampailahh sekarang nie dah malam dah pun, dye tetap tak reply text aku .

sayang ? kenapa nie ?
syg ade buad salah dekat b ehh ?
please bagitahu ape syg dah buad ?
kenapa b tak reply text ?
kenapa bie tak angkat syg call ?
kalau syg salah, syg mintak maaf dekat b .
please jangan buad syg macam nie .
syg tak boleh laa mcm nie .
b dah tak sayang anje ke ?
anje rindu b . 
anje nak dengar sayang panggil anje .
sebab tu je yang buad syg happy gilegile .
i really really love you b .
please jangan macam nie .
i need you .
bukan senang syg nak dapatan b .
please :(
kalau dah tak syg, bgtahu je .
i'm okayy :(

      hmm .
penatt la macam nie .
aku dah buntu .
mayybe dye busy or mayybe dye tak sihat lagi .
but please laa reply ape ape .
dah laa .
tulis panjangpanjang pun buad keyboard aku basah dengan airmate aku buad ape .
see you latter wiff another post .
:(
:(
:(
            

No comments:

Post a Comment