Click here for Myspace Layouts

14 January 2013

one by one :'(

holla hollaa :)
miss ini blog laa :*
eh ? something missed niehh ..
assalamualaikum stalkers yang rajin bebenorr mengusya aku punya blog yang agak membosankan ini .
i'm trying to make this blog be much better and tak mengantukkan korang korang yang menstalker blog aku nie hah .
okayy .
todays entry just wanna share dengan korang yang aku akan kehilangan,bukan sorang tapi dua sekaligus ! ohh tidakk !
mulamula .
aku hilang my boyfie :'(
unly tinggal kenangan dia saje dengan aku ?
mahu usya ? tapi maybe korang pernah tengok kott mende alahh nie, aku cuma edit sikit sikit . yeahh , just nak menampakkan bende nie menarik .
wait a seconds .
taraaaa !
h0hoh0 :D
tuhh antare collection yang aku ade :)
*ngehngeh*
haa .
sambung story tadi .
hah ? aku kehilangan dia ?
means ?
dia pindah sekolah laa sayangs :)
*janganfikirbukanbukan*
so, dengan takdenye dia dekat sekolah tu, i've being very unfriendly, just make my own business . jadi pendiam . terperap dalam kelas . kurangnye kerja aku untuk mengusya .
haa . pelik kan aku ?
dah diam !
next .
aku hilang kawan yang dah aku anggap macam adik aku sendiri, tempat aku membuli dan dibuli, tempat aku mengadu and everythinglahh ~
that is she :) *tengok bawah*
okayy .
*abaikan muka aku yang mintak penyepak tu*
thats our best moment ever yang aku ingat sampai sekarang .
banyak lagi bende gilaa yang aku selalu buad dengan dia .
no need nak cerita laa kan ?
buad penat tangan aku je nak menaip semua benda yang tak perlu korang tahu .
next .
yang nie nak cerita yang bakal meninggalkan aku pada minggu terdekat nie .
heyy ! sumpahh la ! asal korang pakat nak tinggalkan aku nie ?
haa !
nickname dia SUDIB . eh ! awas ehh . bukan sudip yang mak korang guna kat dapur tu .
ini SUDIB gabungan name bestfriend aku dengan boyfie die .
okay .
sambung story .
hm . die nie pun bestie aku .
now kami sekelas . but sekarang dia akan tinggalkan aku dalam kelas tu .
btw, itu gambar lama .
and that is she ! miera :)
aku suka kawan dengan dia sebab dia nie open minded, tak berkira, sporting and else laa .
haa . sayangss ! dah pindah nanti jangan lupa i kat sini ea :'(
next .
even she's kadangkadang menjengkelkan, aku tetap sayang dia .
dia pun dah macam kakak aku .
dia selalu balik rumah aku masa minggu budak hostel cuti mingguan .
mak aku pun selalu tanya pasal dia .
that's she .
name : aqilah nordin
status ; unknown 
bhahaha !
we know we not as beautiful as you . but we just being ourself !
bhahaha !
nie pun bakal meninggalkan aku juga !
kering jugaklaa air mata aku manahan kesedihan .
uwaaaaa :'(
please come back to this school all of my dear !
i really really need them .
haa .
now .
otak aku dah blank secara tiba tiba .
okayy .
untill here dulu .
continue later !
daaa !
muahhx for myy SuperBie :*

No comments:

Post a Comment