Click here for Myspace Layouts

19 January 2013

erk ? -.-'

  :: apee pun tak boleyy ::
bosan tahap maximum dahh .
hyee :)
morning guyss .
yang rajin sangat menstalker blog aku nieh, aku harap korang takbosan laa dengan cerita cerita aku yang merapu-merapan nie .
hm .
sebenarnye taktahu pun nak cerita apa .
saje je buad merajinkan diri nak buad bende nie .
hm .
eh , for my SupeBiee , cepadd sembuh ea sayang .
rindu nieh .
yela , satu hari takde text , takde call .
tau tau je awak sakit .
risau tau tak ?
lepastu, disuruh pergi klinik bukan main susah lagi kan ?
tapi okayy laa , at least dah makan ubat .
tapi taktau pulak laa kan kalau awak tak makan .
hm .
seriously malam tadi aku bosan gilaa bila takde yang text , tak dapat cakap dengan dia .
double argghhhhh !
tidur pun awal lah kan jawabnye .
pukul 12 lebih aku dah tidur .
tak pernahpernah weekend aku tidur awal , buang tebiat ke ape ~
hm,
seriously lahh gemokk ! i miss you damn much .
haa . mulaa laa nak merapu lagi niehh .
ehh korang . sumbang laa sikit idea dekat aku .
ape nak buad nie ?
eh ? bagi korang yang rajin berblogger nie , bagi idea sikit macam mane aku nak buad blog aku nie much better and menarik perhatian orang nak bace .
please ajari aku .
tak baik kedekut ilmu .
hm .
semalam hang dengan membe lame aku .
naik moto je , pusingpusing kampung .
yelaa , takkan bandar pulak kan ?
then lepak kfc lagi .
naeypa kate aku comel !
double what ?
haha ! seriously dye kate dah lame tak jumpe aku, makin lame makin comeyy , makin tembam .
double geli aku kena puji macam tu . kembang sikit tu ade laa kan .
tapi aku geli sebab dye siap main kenyitkenyit mate dengan aku .
menari bulu roma aku dye buad macam tu .
dye dah laa jenis yang manje dengan perempuan .
dye buad perempuan nie macam lelaki .
haha .
siap dye cakap nak tackle aku laa bagai .
perghh . seramm dohh .
geli aku denga , nak pecah gegendang telinga aku .
aku pulak bajet rilex laa time tuhh .
senyum je yang aku mampu .
perghh .
dalam hati aku menyumpah bagai laa dekat dia .
gelii siott !
        kenape laa dye jadi macam nie ?
gaye dye pulak dah menunjukkan dye nie macam lelaki .
dengan freehair , but nasib baik dye couple betulbetul dengan lelaki .
huishh . ape aku nie , tak baik betul .
dahdah . korang jangan salah tafsir ea . aku cume cerita saje .
semalam kitorang pergi pusing kampung , pegi tanjung karang .
ish . bole dikatekan tiaptiap hari aku pergi tanjung .
bosan dah .
then makan kfc .
kfc lagi .
lamelame muak laa jugakk .
yang aku geramnye , dah berapa kali nak hang dengan Hanis but asyik tak jadi .
kalau tak dye yang tak boleh kelua, aku pulak yang tak boleh .
bile aku dah kelua, baru dye kate dye jadi ikot .
aduyaii .
please laa bagi aku peluang nak kelua hang dye dye .
sekali pun jadi laa .
dah kenapa dengan aku nie ?
ntah ?
bosan kott .
dahh ar .
mau breakfast dulu .
daaaa ~
                   

No comments:

Post a Comment