Click here for Myspace Layouts

03 January 2013

not so bad laa ~

harini kite sekolah lagi.. hari kedua sekolah :)
eh ~ maafmaaf ! lupa !
assalamualaikum ~
hehe :D *mukaselamba*
eh ! korang tahu ?
harini mood aku agak okayy laa nak dibandingkan dengan semalam ..
and harini dah start belajar, so perhatian aku just tertumpu dekat cikgu yang mengajar .
eh ? lagi satu . dah tahu an aku belajar subjek math dengan cikgu sape ?
    haaa..
time subjek math tadi, cikgu tu masuk lambat, so aku dengan membe aku pegi la koop jap kan nak beli buku . tengah aku tunggu akak tuhh amek buku, tibetibe awin *budak dah pindah tapi datang sekolah nak amek surat benti n sijilsijil dye* datang dekat aku then said,
:: yatt, cikgu dah masuk kelas kau ::
*mukacuakandgelabah*
:: eh kau awin, biar betul ? ::
aku usya kelas aku memang cikgu dah masuk !
ohh ! memang tak laa kan !
aku and membe aku pun mule laa main tolaktolak ~ 
kau laa masuk dulu.. eh tak ! kau laa ~
lastlast, aku masuk jelaa ..
kene tahan dengan cikgu, then cikgu tu tanya,
:: kau kenape lambat kak ? ::
*mukaselambaakujawab*
:: pegi koop nak beli buku ::
       awalawal lagi aku dengan membe aku dapat pangkat *bangang*
:: ape ke bangangnye ko nie kak ? beli mase rehat nanti laa ::
aku senyum jelaa kat cikgu tuh..
aku tak kesah pun ape dye nak 'pangkat'kan aku nie..
dah dah ! cerite tuh stop sampai situ jehh ~
nak tahu lagi tak ?
*angkatkening*
aku dengan hanis dah berbaik lagi.. alhamdulillah ~
berkat kesabaran aku kott ~
haha
harini awin ade datang sekolahh ~
ohhsem gilaa baju sekolah dia..
kenapa ? tahu ?
kain dia warna biru, baju dia BERCEKAK, ulang sekali lagi BERCEKAK ! tudung pendek ~
bayangkan laa budak SMK biasa baju bercekak ..
ohhsem gilaa !
dia lepak kelas aku and sekali lagi aku nangis ~
hahaha..
cepad betul aku nie nanges ~
then,
masa aku lepak dalam kelas, aku asyik usya je lelaki yg lalu2 dekat tangge lagi lagi lelaki tuh berpakaian sekolah SMK biasa..
mane taknye..
aku takud maybe mr.Hubby aku datang mengejut kan ?
nak la jumpe dye even sekejap ..
that time bile aku terfikir dye ..
aku jadi sedih balik..
and start laa aku jadi diam gilagila..
but arini not so bad macam semalam laa ..
      but i still remember him :'(
everytime..
and everytime i miss him, i will cry :'(
and disebabkan itu, aku punye selera makan tak berapa nak ada :'(
ape laa nak jadi dengan aku nie kan ?
aku tak kesah sume tuh..
yang penting aku nak dye !
korang ! please.. doakan aku dengan dye tetap bersame sampai bilebile !
aku sayang dye sangatsangat !
seriously aku sayang dye !
aku tak memain..
okayy lahh ~ 
no idea dah nie..
bye bye *lambaitangan*
for my sayang , *flyingkiss*mmuahhx* this for you ;D


          
           

No comments:

Post a Comment