Click here for Myspace Layouts

02 January 2013

first day with air mata ~

assalamualaikum ~
say hye dekat orang yang tengah bace nie *lambaitangan*
menyampah kan bile bace tajuk atas tuh ?
agak gedikgedik sikit :)
biarkan ! aku punye blog. aku punye suke lahh !
haha !
hari nie, first day sekolah..
uishhh ~
memang best laa *sangat*
lagi best bila tahu aku kelas last sekali kan ? classmate pun semua macam *haram*
gilaa ahh ~ semua yang tak rapat dengan aku..
apepun, aku tetap kawan dengan semua ~ nasib baik laa tak sombong ..
cehh aku nie, cerita macam aku baru kenal diorang jehh..
haha !
seriously, dalam kelas tuhh aku jadi dombley ! pendiam ! senyap gila ! sepatah orang tanya, sepatah aku jawab ~ takde mood lahh weyhh !
panjang berjela orang cerita, buad lawak, memang aku tak respon langsung !
kesian lahh pulakk kan aku tengok membe aku, penat dye buad lawak, cerita macam2 semata mata nak bagi aku gelak, tapi aku buat donno jehh ~
seriously mood aku bukan dekat sekolah lahh weyhh !
mase guru kelas aku buad pelantikan ape ape ntah, aku buad donno jehh, menung jelahh ~
aku tunggu mase jehh nak lepaskan air mate aku nie turun basahkan tudung aku..
bile aku nampak qiela, aku terus lari dekat dye..
then, mase tuh laa air mate aku jatuh..
nak tahu sebab ape aku sedih ? aku nangis ?
ade banyak sebab, tapi aku cerita sikit jelahh ..
malas pula nak cerita panjang panjang berjelaaa ~
first, aku teringat dekat *mr.Hubby* saye yg tersayang..
dalam kelas tuh kami meet, only two of us ..
then teringat semua pesan2 *mr.Hubby* saye ~
bile nampak membe2 *mr.Hubby* mesti terbayang dye ade sekali dengan merekamereka semua ..
cepat2 aku sedarkan diri aku, kena terima kenyataan yang dye memang betulbetul dah pindah jauh dari aku !
         seriously bila lepak dekat pondok depan koop, teringat apa yang dia cakap..
*sayang bayangkan, mase b datang sekolah nanti, b datang jumpe sayang, b bawak sayang pergi dekat pondok depan koop *kott*, b suruh sayang duduk atas kerusi, then b bagi sayang cincin... lepastu tiba tiba sayang jatuh katil*
aku ingat semua tuhh !
arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !
otak *tingtong* kejap .
next, aku rindu kawan aku, awin !
dye pun pindah jugak !
ahh memang tak laa kan, dye jex yang faham aku nie macam mane..
         bila dye call aku tadi.. memang nanges lagi laa aku nie kan ~
senang betul air mate aku nie jatuh kenapa ?
   mungkin memang Allah ciptakan hati aku nie lembut n mudah tersentuh *kott*
next, aku sedih sebab aku taknak amek perd ! aku nak amek geo !
ohh myy !
nak tahu ? lebih aku suka *lahsangat* , belajar subjek MATHEMATICS denga CIKGU FAUZI !
ahhh ! memang cepadd pandai laa aku kan ?
masa tuhh au nangis gilagila dekat qiela, sampai dye panic taktahu nak buad apa !
siap mintak number *mr.Hubby* aku laa bagai, mintak number awin laa..
nak call meraka berdua semata mata nak bagitahu yang aku nangis gilagila macam ape lahh ntah kan ..
aku tak bagi pun.. sebab aku tahu, bagi pun tak guna ~
mereka sekolah jugak.. macam aku...
*menguap*
ahh ~ mate aku sakit ngadap mende alah nie jex..
insyaallah aku akan cuba buad new post everyday untuk cerita apa yg aku lalui setiap hari lepas nie ..

 seriously i miss them so fucking damn much !
*lambaitangan*
jumpa lagi nanti..
*kenyitmata*
assalamualaikum ~



*for my beloved ahmad salam, saye nak awak tahu yang saye always sayang awak !    
           

No comments:

Post a Comment