Click here for Myspace Layouts

21 December 2012

perasaan apakah ?

assalamualaikum and hye reader :)
hm, today story ?
just wanna share my feeling..
hm..
now, i'm feeling very very miss him damn much !
kenapa ?
satu hari tak text dye !
Ohh Please ! gilaa aku macam nie ~
hm..
he said he was at pulau pinang for two days atas urusan kerja..
starting from last night untill tomorrow maybe..
hm, dah laa dye kate tak bawak charger phone dye..
hm, tapi dye tak text aku pun satu hari nie, thats mean he do not use his phone right ? so, its mean his phone battery takkan berkurang right ?
maybe boleh bertahan selama dua hari kalau dye tak guna.. so, he can text me, i will wait him untill he text me !
but kalau sehari nie dye tak text aku, tapi phone dye mati sebab takde bateri, whats a weird !
maybe dye contact someone yg important, or maybe he used tok denga lagu ke hape kan ?
dah dah ! jangan bad thinking dekat dye !
aku percayekan dye ~
bukan aku nak ragu kat dye or ape ape.. just aku harap, dye tak tipu aku..
aku percayekan dye hundred percent ~
kalau dye nak contact sesiapa or mana mana perempuan, aku tak kesah sangat, asalkan dye bgtahu dengan siapa yg dye contact.. supaye perasaan cemburu dalam diri aku nie tak melampau lampau ~
dah!dah! melampau pulak aku nie ~ 
sehari nie dye tak text aku, maybe busy kerja and tired ..
but i will wait for his text ~
because i really really miss him damn much !
gambar dye je jadi peneman aku setiap hari..
bangun tidur sampai sebelum tidur.. only his pic yang aku tengok..
kadang kadang sampai terbawak dalam tidur .. haha :)
look ~
i just can give you see his picture..
aku takde mood nak menulis panjang2 ~
look :)




    selak selak phone aku jumpa pulak pic pic nie ~
haha !
miss you so much sayang ~ 
hm.. seriously i miss him :(
heyy ! sudah sudah la tuhh merepeknyerr ~
jom . tutup bende nie.. log in facebook ! main game :)
haha ! assalamualaikum ~          

No comments:

Post a Comment