Click here for Myspace Layouts

12 December 2012

apakah ?

assalamualaikum :)
okayy , merajinkan diri nak menaip tengah malam buta nie ~
yelahh ~
tengah seronok dengar suara dye , tibe tibe aku diam dye pun diam ~
aku diam sebab aku tak larat sangat nak cakap..
aku rase tak sihat sikit ~
tapi malas laa nak mengadu dekat dia ~
nie gara gara aku makan aiskrim banyak sangat laa nie, takde kaitan dengan hujan pun sebenarnya !
time aku call dia, mula mula saje ade cerita, lepastu , masing masing diam ~
diam..
diam..
dan terus mendiamkan diri sehingga dia mungkin dah tidur tunggu aku yang bercakap ~
 sorry sayang, cyg tak berape na sihat laa.. takde mood nak cakap banyakbanyak.. but cyg still nak call b sebab cyg da lame tak dengar suara b.. SERIOUSLY, i miss you so much b !
gembire sangat dapat dengar suare b..
maklumlahh, lately b busy kerja kan ? dah takde mase nak lyan cyg b yg mengade ngade nie..
last2, b tydo time syg call..
sokayy..
aku tak marah pun dye nak tydo, aku faham.. dye penat, lagipun esok nak kerja pulak..
teruskan tidur ye b ~ cyg sayang b !
gudnyte ! 
bantal n tilam aku dah panggil suruh tidur ~
lain kali story lagi ~
doakan aku sihat ehh ?
assalamualaikum :D       

No comments:

Post a Comment