Click here for Myspace Layouts

07 December 2012

kesedihan apakah ?

hye :) hye :)
assalamualaikum ~
selamat pagi :D
heyy ! mulakan pagi anda dengan senyuman .. senyum sikit .. 
hmm..
nak cerita apa ehh ?
takde cerita pun sebenarnya ..
korang mesty bosan bila aku tulis jehh mesti pasal someone yg aku sayang tuhh kan ?
mesty korang fikir aku tak bosan ke asyik fikir pasal dye jehh an ?
hmm.. aku tak pernah bosan fikirkan orang orang yg aku sayang terutama sekali dye !
lagi lagi bile sejak akhir akhir nie dye asyik busy saje..
no time dah nak luangkan mase dengan aku..
aku terima sebab aku tahu dye pun bukan kerje nak layan aku jehh..nak juga cari duit kan ?
sokayy.. aku faham ~
walaupun dye dah jarang texting aku, aku yakin yg dye tetap ingat dekat aku..
sebab apa ?
sebab everyday before dye go to work, dye akan text aku dan bagitahu yang dye dah nak pergi..
okayy aku faham.. aku hanya mampu reply 'take care' je sebab mata aku masih mengantuk dan ntah apa apa nanti aku type ~ better type sikit daripada type panjang lebar tapi melalut an ?
hmm..
sebenarnye aku sedih sekarang nie ~
kesedihan apakah ?
apa sebabnya aku sendiri pun taktahu laa..
maybe aku merasakan yg makin lama dia semakin hilang dari aku..
okayy aku tahu dia tak hilang dari aku.. cuma aku je yang merasa kehilangan ~
haish ~
think positif !
yeahh ! aku ingat pesan kau miera, dia mungkin busy kerja, nak cari duit, nak guna nanti.. cuba fikir positif..
yeahh ! only positive thinking in my mind ~
aku cakap macam nie bukan sebab aku tak percayakan dia.. cuma aku terasa dengan ketidak adaan masa dia untuk aku ~
haha ! kesengalan apakah yang aku cuba tonjolkan nie ?
merepek kan ?
aku tahu ~
sebab aku tengah takde idea lagi ~
okayy2 ~ nanti kita sambung lagi okayy ..
nak pergi sarapan ! lapar nie.. mogok sebab tak dapat texting dia..
haa ! ape? ape? tak faham kan ? dah ! otak aku pun tak dapat nak faham ape yang aku cube nak cakap nie ..
chowww !
                     

No comments:

Post a Comment