Click here for Myspace Layouts

18 December 2012

bahagia yang teramat sangat ~

hye assalamualaikum :)
hehe, sebenarnye cerita nie berlaku malam semalam ~
no time nak post awal awal ~
now dah ada time, nak story sikit..
apa kaitan dengan tajuk ?
haha !
kejap !
okayy..
perhatikan betul betul pic tuhh ..
ape yang korang nampak ?
haha ~
itu masa aku dengan dia 3G semalam :D
seronok sangat ..
rindu aku dekat dia dapat laa diubati semalam..
korang nak tahu ?
dye nie sangat kelakar..
dye asyik buad aku gelak masa tuhh ~
happy gilaa aku masa tuh.. rasa macam nak tengok muka dia 24 jam dalam sehari, 7 hari dalam seminggu, 4 minggu dalam sebulan, 12 bulan dalam setahun and untill bila bila ~
haha !
merepek kejap..
but seriously, dye pandai amek hati aku..
dye always buad aku gelak..
dengan perangai dia yang gilagila tuhh..
aku sayang dia sangat sangat !
aku taknak kehilangan orang macam dia..
but harini, ayah dia dah datang sekolah yang paling aku sayang *lah sangat* ,
sekolah mana ?
sekolah mana lagi ? sekolah agama menengah tanjung karang laa ~
  dia kata ayah dia sedang menguruskan hal pemindahan dia dari sekolah tu ~
Ohh My God !
please laa ~ jangan pergi dari sekolah tu, tu laa satu satunya peluang saya nak usya awak !
tu laa satu satunya tempat saya nak jumpa awak..
tu laa satu satunya tempat kita mula mula kenal hingga kita jadi macam sekarang ~
please sayang..
tapi awak kate jangan sedih, kite still boleh 3G..
memang laa, but itu dah tak sama dengan masa saya dapat usya awak dekat sekolah~
hm, sokayy laa, keadaan yang memakse jadi macam nie..
but awak kata,
jarak bukan pemisah cinta kita ~
lebih kurang macam tu kutt ayat dye..
haha ~
dah tade idea laa pulakk..
but, berbalik pada tajuk asal..
haha, awak, saye still terbayang bayang muka awak tengah pakai topi sambil main guitar and menyanyi then sambil buad gaya ~
seriously that was very very hard time to forget !
then, lepas habis 3G, kite still texting sampai saye tertidur..
then awak call, saye angkat terus hilang rasa mengantuk ~
awak kate,
ape yang awak buad masa 3G tuh bukan main2, awak nak saye happy n  ape nath ag awak cakap, saye tak berape nak alert sebab ngantuk..
haha
idea aku dah hilang lagi.. 
nanti sambung okayy ?
:D                     

No comments:

Post a Comment