Click here for Myspace Layouts

18 January 2013

7 pelangi VS ainan tasneem

if i let you go
something i belong
forever will be gone 
the love will never shine
is so hard to say
since you far away
nothing gonna do
the love is only you
to the end of time
i'll be missing you
entah kemana
akan ku cari
rasa cinta yang
pernah ku miliki
janji setia
sehidup semati
dan hanya waktu yang
memisahkan kita
namun semua 
telah berakhir
untukku
harus ku akui
sampai detik ini
tak akan ku lupa
kisah cinta kita
abadi untukmu
kan ku ukir indah

if i let you go
something i belong
forever will be gone
the love will never shine
is so hard to say
since you far away
nothing gonna do
the love is only you
till the end of time
i'll be missing you
*harus ku akui
sampai detik ini
tak akan ku lupa
kisah cinta kita
abadi untukmu 
kan ku ukir indah
namamu
ohh ~
repat *
kan ku ukir indah
namamu :)

holla holla .
ehemm . ehemm :)
sakit tekak menyanyi .
ngehngeh :D
assalamualaikum korang :)
eh ? rajin bebenor korang nie kan nak usya blog aku ?
bukan ada apa yang best pun kan .
but , entry kali nie just nak menyanyi saje .
tapi sayangnye, korang tak dapat denga ape yang aku nyanyi kan ?
hm,
lagu kat atas tadi tuh, lagu favourite SuperBiee aku tau .
heyy awak !
lagu tuh bukan best sangat pun laa .
lagi sedap lagu saye tau .

 sayangku bagiku
kau mempersona
kau sempurna
kau terima aku seadanya
walaupun hidup
tak selalunya indah
hariku indah
kerna kau selalu ada
hanya kamu saja
yang mampu membuatku terbang tinggi
kamu saja
yang mampu membuat tidurku lena
kamu saja
yang mampu membuat mimpiku indah
kamu saja
yang mampu membuat diriku gembira
tak pernah terlintas 
dihatiku ini
untuk curangi
dan berpaling pada yang lain
namamu saja yang terukir dihati
kau menerangi
diriku dikala ku sepi
hanya kamu saja
yang mampu membuat ku selalu ceria
kamu saja 
yang mampu membuat aku tertawa
kamu saja
yang mampu membuatku jatuh cinta
kamu saja
yang mampu membuat diriku bahagia
sayangku bagiku
kau mempersona
kau sempurna
kau terima aku seadanya
walaupun hidup
tak selalunya indah
hariku indah
kerna kau selalu ada
hanya kamu saja
yang mampu membuatku terbang tinggi
kamu saja
yang mampu membuat tidurku lena
kamu saja
yang mampu membuat mimpiku indah
kamu saja
yang mampu membuat diriku gembira

        ehemm..ehemm..
haa .. kan lagi best lagu nie dari lagu tadi tu ?
haha
takdelah .
bagi aku dua dua lagu nie penuh makne .
jangan tanye kenapa .
korang kena fahamkan lirik die .
hm..
sebenarnye idea aku nie banyak*lahsangat*
sampai nak patah dah jari aku nie menaip .
haha
nanti laa aku buad post baru .
tak larat laa pulakk .
kbye .
            
        

No comments:

Post a Comment