Click here for Myspace Layouts

01 February 2013

lebihkan sabar :)

hello hye and assalamualaikum :)
wahhhhh !
ini belog sudah macam apa dahh !
sangat buruk dan tak menarik langsung .
*kutukblogsendiri*
okayy .
lama sudah tak buad cerita kan ?
busy sikit .
and sangat sangat kekurangan bekalan idea o_0
kali nie nak share cerita pasal ... pasal ... pasal apa erk ?
hm ....
.
.
.
.
.
.
.
haha ! sakit hati kan bila tengok titik titik saje ?
hee :D
maaf ! maaf !
tulahh .
lebihkan tahap kesabaran tuhh .
hm..
cinta jarak jauh !
oh yeahhhh ~
ditekankan disini , JARAK bukan PEMISAH cinta kita OKAYY ?
you know ?
now I dah terpisah jauh dengan Che' Gemukk I ~
mesti tertanye tanye kan sape Che" Gemukk tuhh ?
haiyyaaa !
dalam hati kite nie ade sorang je laa .
he's my lovely sweetheart laa ..
Mr. Ahmad Nur Salam bin Zainal Abidin <3
haa !
tulahh .
now kita dah makin jauh dari dia .
dah tak boleh jumpa .
hanya khidmat pesanan ringkas je yang menghubungkan kami .
if ada masa terluang, kami OTP lah sampai panas telinga dengan handset ..
if dah miss gila, kami 3G .
dapatlah tengok muka buah hati pengarang jiwa . eh silap ! pengarang jantung laa .
jantung bukan sebarang jantung . bukan jugak jantung pisang .
*okay . tahu takde kaitan*
            hm ..
jealous bila dengar orang cerita nak pergi hang out dengan couple masing masing .
tengok wayang ..
jalan jalan ..
habiskan masa sama sama ..
tapi semua tuhh mustahil bagi aku .
itulahh yang aku maksudkan dengan LEBIHKAN SABAR .
mungkin masa nie belum diizinkan aku dengan dia nak hang out or apa apa .
but maybe itu lebih baik .
sebab ia akan mengajarkan aku dan dia bersabar . 
faham erti rindu .
uji tahap setia .
uji tahap cemburu .
mungkin banyak lagi benda yang akan berlaku .
if jodoh aku dengan dia panjang, kekal hingga akhir hayat, masa tu mungkin kita akan rasa nikmat bahagia kan sayang kan ?
          menipu laa kalau cakap takde feeling nak keluar date dengan couple korang sendiri kan?
setiap couple mesti laa nak jumpe . date . tengok wayang ..
but bagi aku, bukan sekarang .
maybe disebabkan faktor jarak tempat tinggal ..
takpe takpe :)
insyaAllah, suatu hari nanti :D
arghhhh !
cite aku nie makin lame makin merepek ahh .
daa ~
cabut dulu deyh .
byebye :D
            

No comments:

Post a Comment