Click here for Myspace Layouts

12 February 2013

skype :)

hollaa :)
assalamualaikum *lambaitangan*
huhhh ..
lama dah kan tade buad post baru ?
kesibukan melanda plus kekurangan idea doubleplus kemalasan terserlahh ..
wee :D
hahh ..
ini mau share sikit ..
not sikit laa, banyak sikit ~
dah banyak , sikit pulak , macam mane tu ?
ahhh ! lupakan !
  next, sambung story .
sudah dua hari berturut-turut plan mahu jumpa .
jumpa ?
yaa ! jumpa ~
jumpa siapa ?
takkan laa jumpa pakcik kau kott ?
jumpa jantung pisang aku laa ~
haha .
plan mahu jumpa SALAM .
ohh yaa !
plan punya plan . hancussss ...
ade saje laa halangannye ..
nasib kite laa b ..
so ? dapat jumpe ke tidak ?
sabarr .. nak bagitahu laa nie ..
jawapannye , dapat je jumpe ~
but only dalam skype :(
ehh ! kira untung apa . dapat jugak jumpa ..
korang ade ?
alaa . yelaa, bagi korang..
ape barang skype .. nak face to face laa kan ?
fyi , jumpa face to face tak best sangat ahh ..
*takbestsebabbelumjumpa*
yelaa,, aku tahu laa couple korang sume dekat2 je kan ..
ala, setakat tanjung dengan klang bukan jauh sangat pun kan ?
tak jauh kalau ade pengangkutan jalanraya atau udara dan air ..
haha . merepek japp !
tahu ?
berapa lama skype dengan dia ?
tak terkira laa .
malam yang mula2, start skype pukul 10 lebih kott, sampai pukul 1 pagi ..
then aku stop kejap, nak keluar jenjalan dekat uptown .
yeahhh ! seronok tu tak laa sangat, kalau ada b mesti lagi seronok .. then aku lepak uptown sampai pukul 3 pagi . then balik ..
on balik skype .
then mula lagi skype sampai pukul 6 pagi . dah b sebok dengan game tuhh kan, aku decide nak tydo . then aku biarkan je skype tuhh terus berskype . tak lama tuhh maybe b yang end kan skype tuhh ..
ahad, plan nak jumpa . even aku tidur pukul 6 pagi, aku tetap semangat , pukul 8 setengah dah bangun . terus text driver aku, tanye jadi pergi ke tidak .
then driver aku kata jadi !
wooahhhhh !
melompat-lompat laa aku *niepancingkayypancing*
semangat laa mandi awal-awal ..
tunggu punye tunggu punye waiting punye tired !
last2 dapat call dari driver mengatakan driver aku masuk HOSPITAL !
ahh ? hospital ? yup ! cause gastrik wiff kejang satu badan .
haaa ! mula dahh ! macam orang tak keruan aku .
last2, sedih punya cerita . aku terus tidur sampai malam .
nanges ~ taklaa !
hati keras meyhh ! *nietipukayytipu*
then malam tu sambung pulak skype nye sampai pukul 3 pagi . 
and then my b tidur ~
penat kott .
nak tengok pic kami tenga skype ?
wee :D
jahat kejap !




             kualiti gambar agak menyakitkan mata kan ?
dahh !
lupakan !
ini semua POYO !
wee :D
okayy ! gtg allss :)
byee !
             

No comments:

Post a Comment