Click here for Myspace Layouts

08 March 2013

perjalanan still panjang :'(

assalamualaikum :)
ohh yaa ! takpayah cakap ,tahu dah . dah lama aku tak buad post baru kan ?
ikutkan hati memang malas gila !
tapi aku dah tade tempat nak mengadu lagi .
ini je satu-satunya tempat aku mengadu .
selalunya, bila dia tak contact aku, aku tak rase sesedih harini .
sedang aku asyik menstalker mukabuku orang .
kelua dekat noti aku yang boyyfie aku ada masukkan pic .
lincah betul tangan aku , terus tekan tekan and keluar pic dia .
dengan tak diminta, air matu aku tiba tiba jatuuhh :'(
ohh why sayang ?
sebab ..
sebab..
sebab aku rindu dia sangat ! rindu yang teramat sangat .
selama nie mungkin aku boleh simpan rindu aku . tapi tak bila aku ternampak pic dia .
ya Allah . rindu betul aku dekat kau .
B dah lain . B makin handsome :) B makin comel :) and B makin jauh dari syg :'(
but, its okayy as long as hati B still ade dekat dengan syg ..
awak jauh dari saye . saye tak dapat nak tengok awak setiap hari . saye hanye mampu stalker mukabuku awak setiap hari . bile online, benda pertama saya buad mesti usya wall awak . walaupun noty saye berlambak-lambak, wall awak paling penting .
awak cakap dekat saye, jarak bukan pemisah cinta kita ! i hope so ~
awak, saye janji saye akan tunggu awak . saye akan terus bersabar tunggu awak .
cuma satu yang saye mintak dari awak,
kalau awak rase awak dah tak boleh jage hati saye baik-baik, saye rase lebih elok awak pulangkan balik hati saye dengan baik .
saye terima kalau awak dah tak boleh terima saya . saya faham . mungkin saye bukan yang terbaik untuk awak .
perjalanan kita panjang lagi kan ?
tapi saye cube untuk pertahankan hubungan kite sekarang .
mungkin bagi awak saye nie cume beban yang merimaskan . saye mintak maaf kalau saye nie menyusahkan awak .
awak, kalau awak dah tak sayang saye, awak boleh terus terang dengan saye . saye pasti terima ape pun alasan awak . tapi tulahh , saye nak awak jujur dengan saye :(
awak , awak sayang saye takk ?
be honest please :(
jangan seksa saye dengan tande tanye nie . bukan saye tak percayekan awak , saye cume perlukan kepastian .
tolong jawab soalan nie please ..
i need you !
saye bukan tunggul . saye ade perasaan .
saye nie dah laa cepatt lelehh . penat laa wakk asyek lelehh je ..
awak faham kan ?
maaf laa saye cerite dekat sini . saye da tade tempat nak mengadu suka duka saye :(
saye janji kat awak, saye takkan ganggu awak dah kalau awak jawab semua tande tanye tadi dengan jujur and ikhlas .
but saye harap sangat awak tak tinggalkan saye :(
dahh macam keling dahh ayat aku ! HAHA !
yatie .. yatie ..
chill suda ~
nak pening pening buad ape ? 
tunggu jelaa die sampai lebamm ~
k bye . assalamualaikum ~          
     

No comments:

Post a Comment