Click here for Myspace Layouts

02 May 2013

merapu merapann ~

hyee and assalamualaikum :)
hm,
takde mood actually nak tulis entry kali nie !
spoill ohhh !
serious miss him soo muchhhhhhhh :*
 
itulahh aku bile sorangsorang ~
menyendiri ~
tetap happy even sebaliknye rase sedih ~
hahah ~ sedih ? why ?
nothing ohh !
aku nie suka fikir something bad if aku rase sunyi ~
that's why aku suka ganggu orang bilaa aku sunyi..
sebab aku tanak rase diri aku keseorangan..
osong je..
macam takde pape dalam hidup aku..
macam nie ..
 
jalan tak tentu arahh ~
cewahhh !
feeling habis nie..
ntah ape ntahh yang aku merapu malam nie .
biase laaa .. orang tengah rase single ~
what ? haa ! jangan laa salah faham duluuuuuu !
lempang nakk ?
haduyyy ~
single not mean sudah clash okayy .
my mean single sebab Mr.Hubby i busyy :)
cewahhhhh !
harhar --' geli pulakk akuu yang nak menaip niee ~
baldi ! baldi ! nak muntahhhhhhh >0< harhar
see ! aku yang tulis pun rase nak muntah hijau ..
okayy fine dah mulaa merepek lagi ..
slow down ~ what ?
haha , nothinggg :)
ohh ! takde idea meyhh !
mehh otak korang aku nak usya sikit ape yang ade dalam otak korang tuu .. 
bolehh aku share kat dalam nie.. harhar..
now aku tengah usyaa pic kartun kotak danbo ~
ntah ape name tahh ..
comel2 jeee ~
 
kan syok kalau macam nie ~
* B , sayang nak macam nie ? harhar *
*winkwink* macam bodo*
sedih ott..
tapi taktahu pasal apeee ~
 
untung aje kalau ade yang stay by my side and talk to me like this :)
senang hati aku,, tenang selalu ~
haha.. kompom korang pening kan sebenarnye ape yang aku nak sampaikann ?
alahh, actually sesaje je nak habiskan masa kat sini ..
 
yang nie aku setuju :)
thumbs up (Y)
haa ! dah lame nie tak dengar pacikk tu nyanyi dengan playing guitar :)
okay merepek lagi ..
harhar ..
sabar jelaa kann ~
okayy ! cukup laa nie yee..
 
for my SuperBieyy , pic tu selalu dalam mindaa ~
harhar .
 bhoiiii :*
*flying kiss tuk Ahmad Salam*                   

No comments:

Post a Comment