Click here for Myspace Layouts

30 April 2013

friendship

hye guys *lambaitangan*
ehh , lupa ! assalamualaikum :)
todays entry ~
hm, cuma mahu share story sedikit ..
but donno lahh pasal ape ..
haa ! 
idea datang menjelma ..
now, saya dah berumur 16 tahun . muda lagi okay . but saya sedar tuu menandakan saya dah makin besar and perlu berfikiran matang ~
actually , takde kena mengena pun pasal umur or whatever merepek kejadah nie ..
just nak share .
hm, ingat lagi tak masa form3 dulu ?
haha ~ okayy ! aku dah mula nak senyum + gelak gulingguling sorangsorang ~
kenal tak buadak kecik nie ?
wait !
    actually dulu kami enemies >0<
tahu kenapa ?
sebab seorang lelaki nie laaaa !
siapa ?
lelaki mana ?
lelaki nie laa ~
 yess ! that guy ~
i reallyreally hate lelaki tuu !
why ?
sebab dia aku gaduh dengan anis :(
but sebenarnya salah aku kott ..
mane taknye..
kalau laa aku nie tak gatal dengan lelaki tuu, kompom aku dengan anis tak gaduh and takde laa merosakkan relay orang ~
haish !
actually mamat tuu boyfie aku sekarang :) *mukabangga*
and actually, lelaki tuu *abang angkat* anis ~
nak dengar lebih story ?
mulaa dari sini ~
once upon a time *mata pandang atas*

dalam musolla lukmanul hakim sam tanjung karang ..
aku : eh , kau tahu tak sesiapa form3 yang ade pape hubungan dengan ***** ?
anis : haa ?! *muka terkejut* erk ? hm, taktahu taktahu *muka selamba*
aku : ohh erk ? siapa ye ? nak tau dohh ~
anis : hm, ntahlaa.. kenapa ? kau minat dia ?
aku : what the ?? minatt ? tidak lahh . saja tanya ~ *muka blurr*
anis : ntahlaa, cuba kau usya geng bulad, maybe antare dorang ade yang minat kott..

actually aku tak expect pun yang aku tengah cakap dengan orang yang betul2 ade relay dengan mamat tuu ~
kalau aku tahu, maybe aku tak berani kott nak tanya dia ..
then lamalama aku sendiri dapat tahu pasal relay dorang ~
*kecewa kejap*
sokay ta kesah sebab aku tade feeling kat mamat tu, just mahu kawan saje ~
lepas aku clash dengan lelaki yang perangai macam *haremm* tuu , aku mula sayang mamat tuu *winkwink*
   but aku try pendam ~ just luahkan dengan cara aku bagi coklat dekat mamat tuu >,< ntah die faham or tidak masa tuu ..
okayy aku mengaku, masa tuu aku takud sangat dengan anis and kawan2 dia .
of course laa kawan2 dia back up dia kann ? haduyy . sokayy .
banyak cara kott orang yang tak suka aku tuu buruk2 kan aku depan salam .
*ops*maybe aku yang rase macam tu*
tapi takpe , pasal aku,diri aku,hanya aku and Allah yang tahuu ~
haa, sudah2 laa perang dunia tuu kan ?
dah naik form4, kita pun dah besar , be matured laa ~
sampai bilaa nak dingin saje .
tapi mulamula risau jugak laa, sebab satu kelas dengan anis, but lamalama, atas bantuan suhaimira, frienship aku and anis mulaa berubah ..
berubah what ? much better lahh weyy , takkan laa makin worst pulakk --'
kami mulaa rapat and alhamdulillah sampai sekarang kami rapat .
thanks God sebab pulihkan frienship kami :)
and now dia and akku dah terima kenyataan :)
dia *adek* aku , dan aku *kakak* dia ~
hahhahaa ~ sangat tak logik !
kenapa ? sebab dia lagi tua *bulan* daripada aku .
tapi disebabkan *abang angkat* dia tuu boyfie aku.. so tanpa disengajakan aku pun TERjadi laa *kakak angkat* dia .
tapi aku betulbetul sayangkan dia macam adik aku :')
aku tak sanggup tengok dia sedih, aku cuba tunaikan apa yang dia minta ~
and aku try jadi membe terbaik bagi dia .
dah rapat dengan dia,secara tak langsung aku jugak rapat dengan specky girl tu ~
siapa ? zahratul ~ what ?! amalin lahh :D
seronok gilaa bila dapat kawan macam diorang ~
gilagila sentiasa .
tapi aku happy sangat !
haa ! dah merepek sebab idea dah stuck sampai sini jee..
jap ag bile ade idea aku share lagii ~ bhoii !
               
            

No comments:

Post a Comment