Click here for Myspace Layouts

16 April 2013

feelingg lagii --'

assalamualaikum :)
ohh hye awak ? 
ohh yeahh ..
actually taktahu nak cerita apa ..
just terfikir satu lagu nie ..
and tertarik pulak nak bagi korang bace liriknye ~
nak dengar aku nyanyi ?
kejapp ! ehemm ! ehemm !

mengapa waktu
tak pernah berpihak kepadaku
apakah aku terlalu
terlalu banyak berkelana
mengapa kita
asyik saja tak pernah bersatu
selalu saja bertemu
bertemu saat kau milik yang lain
mungkin kau bukanlah jodohku
bukan takdirku
terus terang
aku merindu kamu
setengah mati merindu
tiada henti merindu kamu
masih hatiku untukmu
aku tetap menunggu
menngapa waktu
tak pernah berpihak kepadaku
apakah aku terlalu
terlalu banyak berkelana
mungkin kau bukan jodohku
atau bahkan bukan takdirku
terus terang
aku merindu kamu
setengah mati merindu
tiada henti merindu kamu
masih hatiku untukmu
aku tetap menunggumu
   aku merindu kamu
setengah mati merindu
aku merindu kamu
masih hatiku untukmu
aku tetap menunggumu

ohh ya ! btw i miss someone that very special in my life !
hm ..
seriously saye rindu die sangatsangat !
jealous ohh bila tengok couple lain satu sekolah ~
everydayy mereka jumpaa . main letter bagai ~
saye tak sempat nak merasekan ke'indahan' passing letter bagai tuhh ..
saye lagi suka macam nie .. but why ?
sebab saye nak tengok sekuat mane rase cinta dan sayang saye terhadap die ~
sanggup ke saye berjauhan dengan die..
sekuat mane tahap kesabaran saye ..
kejujuran.. rinduu..
muahaha . merepek pulak malam malam cenggini ~
tapi nie betul ..
even banyak cerita pasal die yang agak mengguris hati, membuatkan perasaan cemburu membuakbuak..
tapi alhamdulillah, saye still boleh bersabar :')
saya okayy . saya dah besarr :)
sakit hati macam mane pun , saye tetap tersenyum demi menjage hati die ..
mungkin saye pun banyak buad die marah or whatever tanpa saye sedar..
but believe me , only AHMAD SALAM in my heart :')
awak ! now saya ta okayy ! sangat sangat tak okayy !
kenapa ? saya rindu awak yang teramat sangat !
dah lame tak dengar suara awak, tak dengar awak punya gelak tawa, tak dengar awak menyanyi..
now saye tau awak busy :( its okayy :) saya faham ..
saye bukan segalanya pun bagi awak ..
ada benda lain lagi penting dari saye ..
*benda okayy bukan orang kecuali family*
ohh ya ! well dah terlanjur posting nie ..
i just wanna say SORRY to semua yang kenal rapat dengan diri saye nie .. saye tahu saye tak perfect , selalu buad orang marah or tak senang dengan diri saye nie ..
maafkan saye ye :)
i'm just an ordinary girls that needed someone that can guided me to the real path :')
no one's perfect right ?
just be myself and yourself, do not interfer something that does'nt have kene mengene dengan diri korang okayy .
       huhh --' no idea dahh ~
teringat satu lagi lagu ..

tuhan..
jagakan dia
dia kekasihku
kan tetap milikku
aku sungguh mencintai
sungguh menyayangi
setulus hatiku..

and onother one..
      
biarkan aku berundur
jika itu yang telah pun tertulis
jalan ku tak panjang
bersama dirimu
jadikan dia terbaik
kerna itu yang telah kau pilih
biarkan diriku
membawa semua
lukaa ~

ohh k laa ~
next time jumpa lagi if panjang umur :)
assalamualaikum ~
       
         

No comments:

Post a Comment