Click here for Myspace Layouts

03 May 2013

6 bulan dahh :)

hye guyss :)
assalamualaikumm ~
ohh ya ! lately rajen pulak nak menaip kannn ?
huhh .
heyheyy ! todayy ! todayy !
why ? h0h0oo :D
sudah genap 6 bulan saya bersama dia ~
siapa ? my Heartbeat lahh :*
8aiqw2a0d81co5yxbrnhussaekh3nfpe 
*weeeee*
thats our picture suka duka sama-sama :)
cehh ! bajet kejap ~
but seriously , alhamdulillah dalam masa 6 bulan nie kami tak bertengkar or whatever yang menyakitkan hati .
cuma gaduh2 manja saje :)
hm, doakan kami kekal sehingga hujung nyawa kami :) aminn ~
sayang terlalu sayangkan dia :*
berharap dia juga begituu :)
seriouslyy, saya taksanggup tanpa dia disisi saya :(
sehari tak bertegur , confirm ! frusttt >0< *makanbanyakbanyak*
hahaaa .
hm, donno ahh nak tulis ape dahh :) kali nie cuma mahu kongsi pasal tuu jee :)
for my Heartbeat,
:: saya sayang awak ::
:: saya rindu awak ::
:: saya harap sangat that our relayy will never end ::
:: saya janji takkan permainkan hati wa perasaan awak ::
:: saya nak awak tahu yang saya setia hingga hujung nyawa saya ::
:: saya tak pernah lupa pasal awak even sesaat *sampai bawak dalam mimpi* ::
:: saya.. saya.. dah tatau nak cakap apa .. haha .. *fake smile* ::
 
   
ILOVEYOUSOFUCKINGDAMNMUCH :*
haha *sengal*
 
banyak tuu je love yang ade ?
saye punya love untuk awak tak dapat digambarkan :)
*merapu k merapu*
   
bye :)            

No comments:

Post a Comment