Click here for Myspace Layouts

31 March 2013

happy ever after :)

ohh hye :)
assalamualaikum readers !
what's up ?
yeahh ! tahu dahh ape korang nak cakap .
sebelum korang cakap bagi aku yg cakap dulu ye .
first , sorry lately tak banyak posting baru .
next , sorry cause cerita makin lama makin membosankan .
then , also sorry sebab dah tak rajinnak mengedit bagi mencantikkan lagi ini blog .
no time laa dah nak buad benda-benda nie .
ke'busy'an melanda !
muehehe :)
erk ?
and now dah ada new entry niehh !
mau story about 1 week cuti sekolah .
guess what ?
i've being a baby sitter lorh !
seminggu waa jage budak kecik . only on the daylight . malam pepandai laa mak dia jaga right ?
and dalam masa seminggu tu aku stay in shah alam at my sister house .
such a bored day with a baby tears !
terrible and trouble lahh jugak .
but redha je cause nak cari duit punya pasal kann ?
ohh yaa !
dalam minggu tu jugak ade happy day !
you know why ?
i meet my Lovely Che Gemuks :)
first , we meet at i-city on 12 o'clock . masa tuhh tengah malam . kitorang jumpa pun sebab ade orang yang baik hati and sanggup bawak kitorang masa tu .
kami lepak dekat i-city then pergi uptown . guess what ? banyak gerai yang dah tutup masa tu . bayangkan . dah pukul 2 pagi kott . haha .
ade laa jugak amek gamba buad kenangan .
wanna take a look ?
wait a moments :)





      that's we :)
double what ? macam tak percaya yang aku really2 dapat jumpa dia masa tu .
hang punya hang sampai pukul 3 pagi .
balik rumah sambung OTP dengan dia pulakk .
ohhsemm gilaa . hampir pukul 4 baru tidur .
kelakar . kenapa ?
bangun pagi aku cari dia . HAHA . aku fikir malam tadi mimpi dohh .
haha .
boleh pulak bangun2 aku pergi panggil nama dia .
'SALAM !'
abang aku yang tengah bersiap nak pergi kerja masa tu pun pelik .
dia tanya ' kau dah kenapa ? '
aku hanya mampu tutup muka guna bantal and sambung tidur .
wahahahaha .
i think that was the last time aku dapat jumpa dia .
but NOT !
aku pujuk gila punya pujuk laa membe aku nie .
and lastly dia make decision nak bawak aku !
jyeahhh ! happy sangatt !
one more time dapatjumpa :)
yes ! hari jumaat .
tengah hari dorang sampai .
who's dorang ?
shazwin wa fahmi serta salam :)
what ? masa tu dengan muka tak mandi . muka serabai . haha .
kesian mereka kena tunggu aku mandi and bersiap .
aku suruh laa dorang masuk sementara tunggu aku bersiap .
you know , salam main dengan faiq ! comel sangat ! aku yg tengok pun rase nak gelak masa dia mengacah faiq tu . haha . comeyy jaa ..
          then bila kakak aku dah balik kerja . kitorang pun berangkat lahh .
kemana ? ke masjid lahh . sembahyang jumaat kott . 
mula2 decide nak pergi masjid shah alam . yes ! sampai je but salah amek jalan . pusing2 punya pusing last2 dorang sembahyang dekat masjid batu tiga . haha .
menggilaa laa aku dengan awin dalam kereta sementara tunggu dorang solat jumaat ..
lepas tu , donno nak lepak mane . so pergi jusco bukit tinggi jelaa ..
lepak sane ..
tengok wayang yang tak seberapa aku minat cerita tuhh .
kena jugak tengok sebab kami hanya menumpang . driver nak balik awal kott ..
habis wayang , kami pusing laa jusco tu sampai satu masa nie abg hazim and haziq call salam tanya kami dekat mana ..
then meet laa kami disitu . malu k malu . sumpahh malu . first time kott jumpa family die ..
ohh sokayy . abg die pun takde laa serious sangat . boleh diajak gurau lahh .
memang aku kena kawkaw laa kann ?
masa kat jj tu , ada jugak amek gamba . kenangan lagi :)
wait yaa !
 hahah !
percaya tak aku bergambar dengan black ?
muahahaha !
mesti laa tak kann ? ini cuma klon kepada black .
but seriously aku suka bila dia menyanyi .
ehh you .
nak tahu lagi ?
hari tu jugak aku jumpe future mom-in-low !
gile kauu ! nervous dohh .
but best laa . sporting banget mak dia .
mak dia layan aku baik je .
cuma aku still kekok ahh nak sembang or pape kan ..
yelaa .. first time kudd ~
kalau dah ber'time2' tu okayy laa jugakk ..
haha .
so , conclusionnye ...
I'm So HAPPY cause dapat jumpa SuperBiee and Future Mom-In-Low :)
bye youu !

*for my Dear , ILOVEYOUSOFUCKINGDAMNMUCH <3

                    

No comments:

Post a Comment